Projekty na kterých se účastní, nebo se účastnili členové CSITA:
Věda a výzkum
- AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics – mezinárodní recenzovaný vědecký časopis, indexovaný databází Scopus od roku 2011 s SJR (SCImago Journal Rankings) SJR (2012): 0.139, SJR (2013): 0.254, SJR (2014): 0.299, SJR (2015): 0.248, SJR (2016): 0.344, SJR (2017): 0.357, SJR (2018): 0.300, SJR (2019): 0,31. Časopis je indexovaný nebo uveden v seznamu: Directory of open access journal (DOAJ), EBSCO, ProQuest, CAB Abstract, AgEcon Search, EconPapers, Google Scholar, SCIRUS, A-Z Database List, Uniform Information Gateway.
- UTIPA Uživatelsko-Technologický Index Precizního Zemědělství je komplexní systém pro sdílení názorů a zkušeností oborově zaměřenou komunitou lidí se vztahem k preciznímu zemědělství – zemědělců, dodavatelů technologií a výzkumných pracovníků.Hlavním přínosem je možnost porovnávání technologií na základě vypočteného indexu.
Agrární sektor
- Maximising the CO-benefits of agricultural Digitalisation through conducive digital ECoSystems
- Agrární portál Agris
- Zvěř online
- Spolupráce na konferencích
- European Conference of Information Systems in Agriculture and Forestry
- European Federation for Information Technology in Agriculture, Food and the Environment World Congress on Computers in Agriculture
- European Conference on Precision Livestock Farming
- European Conferenceon Precision Agriculture
- Wirelessinfo
Rozvoj venkova
- AGATA project – Propagace tradičních potravinářských výrobků
- Poznej Pošumaví – Turistický průvodce Pošumaví
Vzdělávání
- AgriTeach 4.0 – Cílem projektu je podpora odborných pedagogických pracovníků v oblasti zemědělství při modernizaci vyučovacích metod a poskytnout jim volně dostupný online kurz “Učitelé v zemědělství 4.0” založený na společeném pedagogickém modelu. Projekt spojuje metodiku úpěšného síťového vzdělávacího projektu Leonardo (Tenegen: http://www.tenegen.eu/) s novými přístupy a inovacemi v oblasti pedagogiky jako například Kreativní výuka (Creative Classroom) nebo Převrácená třída (Flipped Classroom). Vyučovací prostředí a vzdělávací model aplikovaný v rámci tohoto projektu je v souladu s pedagogickými záměry rámcového programu ET 2020 a zaměřuje se na rozšiřování dovedností pro potřeby 21. století, kreativitu a digitální podnikání studentů.
AgriTeach 4.0 – newsletter 1
AgriTeach 4.0 – newsletter 2
AgriTeach 4.0 – newsletter 3 - AgriEdu – cílem projektu „AgriEdu – Enhance Attractiveness of Agriculture by Information Technologies and Innovative Learning“ podpořeného mezinárodním visegrádským fondem je vytvořit síť farmářských organizací, malých a rodinných farem, univerzit a vzdělávacích institucí, neziskových organizací a dalších institucí, které se aktivně snaží zvyšovat atraktivnost agrárního sektoru, především u mladých lidí a to nejen ze zemí visegrádské čtyřky.
- Efektivní návrat vysokoškolsky vzdělaných žen na trh práce po rodičovské dovolené (2006 – 2008, 2015)
- Virtuální univerzita třetího věku
- Rozvoj a zkvalitnění počátečního vzdělávání žáků středních škol – inovativní formy spolupráce s využitím moderních technologií (2012 – 2014)
- Rozvoj podnikatelských znalostí – informační a finanční gramotnost (2012)
- Podpora moderních forem výuky na SŠ – využívání ICT ve výuce (2012)
- Transnational Mobility of Older People Working in Teamwork Projects in Crafts (2007 – 2009)
Další